کسب و کار

تبلیغات گوگل چیست و چرا باید از تبلیغ در گوگل استفاده کرد؟

تبلیغات گوگل چیست؟ تقریباً هر بار که تبلیغی را برای صفحه فرود یا رتبه محصول یک شرکت به عنوان اولین، دومین یا سومین نتیجه جستجو در گوگل مشاهده می کنید، فقط نتیجه سئوی خوب نیست، بلکه احتمالاً یک کمپین تبلیغاتی در گوگل است. از طریق Google Ads، یک شرکت برای نمایش آگهی به مشتریانی که عبارات مرتبط را در جستجوی Google و Maps جستجو می کنند، هزینه می پردازد.

هنگامی که شرکت یک کمپین تبلیغاتی ماهانه تنظیم می کند، می تواند سقف هزینه تبلیغاتی را تعیین کند که گوگل از آن پیروی می کند و همچنین مخاطبان هدف را در سطح جهانی یا محلی انتخاب کند. این ابزار دیجیتال مارکتینگ یک راه عالی برای هر کسب‌وکاری است تا پیام‌های معنی‌داری را در مقابل مخاطبان هدف خود دریافت کند. همانطور که کمپین در حال اجرا است، نتایج قابل اندازه گیری مانند کلیک های وب سایت به شما ارائه می شود.

تبلیغات گوگل چگونه کار می کند؟

اکنون که می دانید Google Ads چیست، ممکن است تعجب کنید که چگونه کار می کند. هنگامی که هزینه تبلیغات گوگل را آغاز می کنید، ابتدا به گوگل خواهید گفت که به کدام یک از این سه هدف می خواهید برسید:

  • تماس با کسب و کار خود را افزایش دهید.
  • بازدیدکنندگان بیشتری را به فروشگاه خود هدایت کنید.
  • افراد را به صفحه فرود وب سایت یا شرکت خود راهنمایی کنید.

سپس، تعیین خواهید کرد که آیا نسخه تبلیغاتی شما به مخاطبان جهانی یا محلی تحویل داده خواهد شد. در مرحله بعد، از تصاویر یا سه جمله کوتاه استفاده می‌کنید تا به Google بگویید چه چیزی کسب‌وکار شما را متمایز می‌کند، و Google از این داده‌ها برای کمک به ایجاد نسخه تبلیغاتی خود استفاده می‌کند.

در نهایت، شما بودجه خود را تعیین می کنید، که گوگل از آن برای پیش بینی موفقیت کمپین تبلیغاتی گوگل استفاده می کند و گوگل تبلیغ شما را به صورت زنده نمایش می دهد. مخاطبان هدف شما رتبه تبلیغات شما را بالا می بینند و به عنوان یک نتیجه جستجوی برتر ظاهر می شوند، و هرچه افراد بیشتری روی تبلیغات کمپین PPC شما کلیک کنند، کسب و کار شما به برآورده کردن بودجه از پیش تعیین شده خود نزدیک می شود.

اثر بخشی تبلیغات گوگل

«چرا از گوگل ادوردز استفاده کنیم» و «آیا گوگل ادوردز کار می‌کند؟» عبارت‌های کلیدی بسیار رایجی هستند که در گوگل جستجو می‌شوند، که نشان می‌دهد بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار وجود دارند که در مورد تبلیغات گوگل (که قبلاً AdWords نام داشت) شنیده‌اند، اما مطمئن نیستند که آیا و چگونه می‌تواند برای آنها کار کند.

ما بر این باوریم که Google Ads – سیستم تبلیغاتی بسیار موفق Google پرداخت به ازای کلیک (PPC) می تواند تقریباً برای هر نوع کسب و کاری کار کند. استفاده از Google Ads (یا هر پلتفرم PPC) به زمان و هزینه نیاز دارد، اما هزاران کسب و کار دریافته اند که زمان و هزینه آن به خوبی خرج شده است، زیرا Google Ads بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری را ارائه می دهد. ما صفحات بیشماری را به نحوه استفاده شما از تبلیغات گوگل اختصاص داده ایم. در این پست به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا باید از آن استفاده کنید.

هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟

دلیل اصلی استفاده از Google Ads این است که کنترل کاملی بر هزینه دارید. اگر بودجه تعیین کنید، تبلیغات گوگل هرگز از آن فراتر نخواهد رفت و برنامه نتایج شما را بر اساس بودجه ای که تعیین کرده اید پیش بینی می کند.

چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید

در اینجا برخی از مزایای استفاده از تبلیغات گوگل در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما آورده شده است.

باعث افزایش سرنخ ها و مشتریان می شود.

تبلیغات گوگل یکی از بهترین ابزارها برای تولید سرنخ است. اگر کمپین های شما به درستی تنظیم شده باشند، این پتانسیل را دارد که سرنخ های بسیار هدفمندی را به وب سایت، فرم انتخاب یا سایر دارایی های آنلاین شما ارسال کند.

تبلیغات گوگل به شما این امکان را می دهد که بر افرادی تمرکز کنید که در جستجوی آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد هستند. این بدان معنی است که می توانید به طور مداوم جستجوهای خود را اصلاح کنید تا فقط افرادی که می خواهند محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند از طریق این پلت فرم به وب سایت شما ارسال شوند.

این یک پلت فرم بازاریابی انعطاف پذیر است.

هر کسی که به طور منظم از Google Ads استفاده می کند به شما خواهد گفت که این یک پلت فرم بازاریابی بسیار انعطاف پذیر است. برای انواع و اندازه سازمان ها مناسب است. با استفاده از این سیستم می توانید به معنای واقعی کلمه ترافیک اینترنت را روشن و خاموش کنید. همچنین با طیف گسترده ای از دیگر پلتفرم های بازاریابی و سیستم های نرم افزاری سازگار است.

شما همچنین می توانید بودجه خود را برای مناطق خاصی از یک کمپین تعیین کنید. برای مثال، می‌توانید بودجه‌های روزانه و محدودیت‌هایی را برای مقداری که می‌خواهید روی کلیک‌ها برای کلمات کلیدی خاص خرج کنید، تعیین کنید.

بازده سرمایه گذاری بالایی دریافت می کنید.

برخلاف سایر استراتژی‌های بازاریابی، Google Ads باعث می‌شود فقط برای تبلیغاتی که افراد روی آن کلیک می‌کنند هزینه پرداخت کنید. هنگامی که کمپین های تبلیغاتی گوگل را بهینه کنید، می توانید بازده سرمایه گذاری بالایی داشته باشید، که ممکن است با سایر استراتژی های بازاریابی امکان پذیر نباشد.

با این حال، این زمان می برد و شما باید دریابید که کدام رویکرد برای شما و کسب و کارتان مناسب است. برای دریافت تصویر واضح‌تر از آنچه که بهترین نتایج را به شما می‌دهد، باید به طور مداوم کمپین‌های خود را آزمایش و پیگیری کنید. Google Ads برای این کار عالی است زیرا بسیار شفاف است و اطلاعات مورد نیاز شما به راحتی در دسترس است.

نتایج سریع و شفاف را می بینید.

Google Ads به دلیل ارائه نتایج و گزارش های سریع و ساده از کمپین های شما مشهور است. تجزیه و تحلیل پیشرفت کمپین های شما آسان است زیرا داشبورد تمام اطلاعات مربوط به هر کمپین را در اختیار شما قرار می دهد، مانند تبلیغات کلیک شده، کلمات کلیدی که بازدیدکنندگان وب سایت وارد کرده اند و هزینه کلیک ها. این ویژگی ها Google Ads را به یک سیستم بسیار شفاف و شهودی تبدیل می کند.

در مورد بازار خود اطلاعات بیشتری کسب می کنید.

مهم است که به ذهن مشتریان ایده آل خود وارد شوید. درک مخاطبان، برخورد با مشتریان و یافتن خواسته های آنها را بسیار آسان تر می کند. با این حال، انجام این کار بسیار دشوار است. روش‌های سنتی، مانند پرسشنامه و مصاحبه، نتایج محدودی تولید می‌کنند.

از سوی دیگر، Google Ads اطلاعاتی در مورد عادات و الزامات مشتری ارائه می دهد که صاحبان مشاغل نسل های قبلی فقط می توانستند در مورد آنها رویا داشته باشند. برخی از داده‌های ارزشمند Google Ads که به شما امکان می‌دهد در مورد مشتریان خود بیاموزید عبارتند از کلمات کلیدی که برای یافتن وب‌سایت شما استفاده می‌کنند، مکان آن‌ها، دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنند و زمان‌ها و روزهایی که جستجو می‌کنند.

شما می‌توانید از این اطلاعات برای بهبود محصولات و خدمات خود و همچنین برای اصلاح تلاش‌های بازاریابی خود استفاده کنید تا پول تبلیغاتی را برای افرادی که علاقه‌ای به آنچه شما ارائه نمی‌دهید هدر ندهید.

گوگل ادز یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی است که تاکنون ساخته شده است. هر روز با میلیون‌ها جستجوی کاربران اینترنتی سروکار دارد و سپس به صاحبان مشاغل فرصتی منحصر به فرد می‌دهد تا بسیاری از این افراد را به مشتریان و مشتریان تجاری تبدیل کنند.

بسیاری از کسب و کارها با هزینه تبلیغات در تبلیغات گوگل خاموش می شوند، به خصوص اگر با نحوه کار این پلت فرم آشنا نباشند. با این حال، اگر در مورد استراتژی تبلیغات آنلاین خود هوشمند باشید، پاداش های Google Ads می تواند بسیار زیاد باشد.

آیا تبلیغات ارزان در گوگل امکان پذیر است ؟

تبلیغات ارزان در گوگل مخاطبان فراوانی دارد و بایستی بدانید که تعرفه تبلیغات در گوگل با توجه به هزینه دلار نوسان دارد برای تبلیغات ارزان در گوگل می توانید با کارشناسان فراز وب در تماس باشید .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا