رپورتاژ خبری تبلیغاتی

رپورتاژ آگهی : از عنوانش میشود پی برد که رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است.
در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند.

شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد.

خرید رپورتاژ آگهی

با خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر در واقع از آنها اعتبار قرض می گیرید! چون یکی از ملاک های رتبه بندی گوگل تعداد بک لینک هایی است که از سایت های دیگر دریافت می کنید. آن هم بک لینک های غیر تبلیغی، معتبر و دائمی! در واقع وقتی یک صفحه ی غیرتبلیغی مثل خبرگزاری کاربران خود را به وبسایت شما ارجاع دهد، گوگل مطمئن می شود که شما حرفی برای گفتن دارید!

به همین دلیل صفحه ی شما را در فهرست سایت های تراز اولش قرار می دهد! از طرفی رپورتاژ آگهی دائمی میباشد که تاریخ انقضا ندارد. آن ها از زمان انتشار تا همیشه کاربران جدیدی را به سایت شما دعوت می کنند! بنابراین رپورتاژ های خبری با کمترین هزینه، سئوی سایتتان را بهبود می بخشد، ترافیک سایت را افزایش می دهد و در نهایت فروش و درآمدتان را از این رو به آن رو می کند!

زمان مناسب تبلیغات رپورتاژ آگهی !!

هر زمانی که شما لینکهای با کیفیتی بدست آورید، اعتبار وبسایت شما نزد موتورهای جستجو بالا می‌رود. گوگل جایی از زمان مناسب برای بدست آوردن لینک صحبتی نکرده است. اما تجربه و مشاهدات ما نشان می‌دهد که بدست آوردن لینک روی عبارتی مرتبط با صفحه‌ای که حداقل جایگاهی در سه صفحه نخست نتایج جستجو دارد می‌توان رتبه فعلی شما را بهبود ببخشد.

در واقع در تحقیقی که برایان نویسنده وبسایت مطرح backlinko منتشر کرده است، نشان داده بود که ارتباط بین بک لینک و جایگاه کاملا مستقیم است. به این معنی که هرچه بک لینک بیشتری بدست آورید جایگاه بهتری خواهید داشت. البته که رعایت تمام فاکتورهای سئو پیش نیاز این مهم خواهد بود.

کمپین خبری بسازید

کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند. شاید یک‌بار هدف کمپین خبری ، افزایش فروش یک مجموعه باشد، یک‌بار افزایش فروش یک محصول خاص و یا شاید فقط هدف برندسازی و افزایش آگاهی مخاطبان از نام برندی که تازه پا در صحنه رقابت گذاشته است.

زمانی که شما برای کسب‌وکار خود در اینستاگرام تبلیغ می‌کنید، صرفا یک تاکتیک بازاریابی را مورد استفاده قرار داده‌اید. اما زمانی که تبلیغ کسب‌وکار خودتان را علاوه بر این شبکه اجتماعی، از طریق ایمیل، تلویزیون، بنرهای سطح شهر و… به اجرا بگذارید، یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده‌اید.

اولین دلیلی که باعث می‌شود به جای یک راهکار تبلیغاتی به سمت یک کمپین خبری برویم، این است که در این حالت مخاطبان بیشتری ما را مشاهده می‌کنند. شاید قسمتی از مخاطبان ما در شبکه‌های اجتماعی و بخش دیگری از آنها پای شبکه‌های تلویزیونی باشند.استفاده از یک کمپین تبلیغاتی با کمک چند شبکه مختلف باعث افزایش احتمال به‌خاطرسپاری پیام تبلیغاتی برند می‌شود.

آگاهانه قدم بردارید !

بی‌توجهی به مخاطبان هدف، همان موضوعی است که باعث می‌شود تبلیغات یک شرکت فروشنده لوازم پزشکی را در یک پیج اینستاگرام آموزش زبان مشاهده کنید! متاسفانه بسیاری از کسب‌وکارها صرفا به دلیل بی توجهی به همین نکته، تبلیغات یا کمپین های تبلیغاتی خودشان را با کمترین بازخورد به جلو می‌برند. پس قدم اول، شناخت مخاطبان هدف است.

به بررسی نظر مخاطبان، توانایی مجموعه، کیفیت محصول و… مشغول شوید. البته بهتر است در حین این تحقیق و بررسی‌ها، نیم‌نگاهی هم به فعالیت رقبا داشته و از نقاط ضعف و قوت آنها هم با خبر شوید تا بتوانید آنها را به نفع خودتان استفاده کنید.

قیمت رپورتاژ آگهی چقدر است ؟

هر سایتی برای نمایش رپورتاژتان از شما هزینه دریافت می‌کند. قیمت رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف حتی با زمینه‌های کاری مشترک، ممکن است متفاوت باشد چرا که با توجه به نبود یک مرجع برای مشخص کردن  قیمت رپورتاژ آگهی ثابت، هر وب‌سایتی بنا بر قوانین داخلی خود قیمتی پیشنهادی برای انتشار رپورتاژ آگهی در نظر می‌گیرد. شخصی که می‌خواهد رپورتاژ آگهی سفارش دهد اول از هر چیز به کیفیت سایت توجه می‌کند.

به همین علت افراد معمولا قدرت دامنه (Domain Authority) و قدرت صفحه (Page Authority) وب‌سایت‌های مختلف را با هم مقایسه می‌کنند تا سایت مناسبی را برای نمایش انتخاب کنند. قیمت رپورتاژ در سایت‌های ایرانی از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲٫۵ میلیون تومان بسته به سایت، متفاوت است.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست ؟

درج رپورتاژ می تواند برای شما مزایای چندگانه بسیاری به دنبال داشته باشد. از یک طرف می تواند به عنوان یک بازاریابی قوی عمل کرده و موفقیت در کسب و کار را به شما هدیه دهد.

از طرف دیگر انجام این کار سئو سایت شما را ارتقا داده و می تواند در موتورهای جست و جو به آن اعتبار بالایی ببخشد. بک لینک در دنیای اینترنت دقیقا مشابه با معرفی یک فروشگاه یا برند به دوستانتان است. زمانی که شما تعریف خدمات یا محصولات یک شرکت یا فروشگاه را بارها از دوستان خود می شنوید، مطمئن خواهید شد که محصولات و خدمات مورد نظر کیفیت مناسب و قابل قبول شما را دارد.

گوگل دقیقا از همین روش برای سنجش میزان اعتبار سایت های مختلف استفاده می کند.یکی از ویژگی های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی که شما را حیرت زده خواهد کرد، آن است که رپورتاژ آگهی همانند دیگر روش های تبلیغ، موقت نیست. همان طور که می دانید درج هر محتوا تبلیغاتی در هر رسانه از صدا و سیما تا بیلبوردها تنها محدود به زمان مشخص است.

در حالی که رپورتاژ آگهی برای همیشه در سایت درج کننده آن باقی می ماند. اگر شما از یک محتوای مناسب با رعایت اصول سئو استفاده کرده باشید، هر زمان افراد کلمه کلیدی مورد نظر را جست و جو کنند، از طریق سایت درج کننده رپورتاژ می توانند وارد سایت شما شوند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با طراح